Halloween

luni, noiembrie 02, 2015

 Halloween , Nu mi-a plăcut niciodată această sărbătoare ! De ce ? E simplu ! Ca un om cu credință în Dumnezeu sunt în potriva acestei sărbători... Lăsînd la o parte faptul că nu e o sărbătoare de a noastră , că e o sărbatoare pagîna și a spiritelor rele...Defapt eu nici nu știu ce e ăla halloween. Habar nu am ce se sărbătorește , pentru ce și insist cu întrebări: De ce se sărbătorește asta ? De ce te-ai îmbrăcat ca un mort crezînd că ești un zombie? Se uită toți cu ochi mari și nimeni nu răspunde nimic ! Lumea e atăt de rătăcita si ușor de condus încît , fac cele mai idioate chestii și habar nu au pentru ce le fac, sau ce reprezintă aceasta manifestație. Copii cu fețe de vampiri , adolescenti tăiați și sînge, toți se înghesuie să sărbatoreasca acest nimic de sărbătoare americană și sînt sigură ca mai puțini de 10% știu ce înseamnă halloween. Poate că nu m-ar deranja așa tare pîna la urmă fiecare își trăiește viața cum vrea și face ce vrea. Dar mă deranjează discuțiine:în ziua de azi se trăiește altfel noi sîntem moderni sărbătorile și lumea evoluează. Să petreci Crăciunul sau Dragobete , e demodat deja.. Hallowen și Hanukkah e în voga..
În fine nu am intenție să critic sau să învăț pe cineva cum să trăiască ! Am și eu o părere și asta e ea la tema acestei sărbători !
Dacă și tu ești creștin , promovează dragostea, pacea și credința în Dumnezeu !

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS