Beautiful Autumn

vineri, noiembrie 20, 2015

Trebuie să recunosc că pozele în mijlocul naturii sunt preferatele mele. Zilele parfumate sînt cele care te trezești de dimineață cu poftă de ceva bun. Și pentru că afară este Toamnă, împreună cu Iren Burdujan Photography am hotărît să prindem ziua călduță și frumusețea de afară și să creăm o postare frumoasă dedicată acestui frumos anotimp.









Să aveți un weekend frumos și călduros !

Get Widget

6 коммент.

  1. Trevuie sa recunosc ca, niciodata nu am crezut ca toamna poate accentua atit de mult frumusetea,toamna,simbolizeaza moartea naturii,adica,un anotimp pasiv,se primeste ca moartea simbolizeaza frumusete,paradox.Daca ar fi sa mor si ingerul meu mi-ar da voie sa-i vad chipul cit e de frumos,as prefera sa-i ating aripile pentru ca frumusetea am vazut-o la tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arati super,foarte frumoasa si uimitoare :* <3

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS