Fata cu mâini de aur

marți, octombrie 20, 2015

 Pe Mirabella o cunosc încă din copilărie , dar cum viața ne duce in colțuri diferite a lumii nu o mai văzusem de multă vreme. Din fericirea mea am „găsit-o” tot pe facebook. Văzusem la cineva dintre prietenii noşti comuni niște bijuterii minunate, care nu-mi puteam lua ochii, am căutat cine le-a făcut şi aşa am gasit-o pe Mirabella. Ne-am împrietenit şi am început să-i urmăresc creaţiile frumoase mult timp.
Am decit sa o întreb cum a început sa ia parte din viața ei frumoasele bijuterii care le face !!?
Și am primit răspuns la fiecare întrebare cu o mare dulceață și iubire de ceea ce face..
Mirabella :
Defapt întotdeauna am știut că arta e ceea cu ce o să ma ocup, dar nu știam că anume să fac bijuterii o să-mi placă cel mai tare, pentru că de mică uram să cos ceva, însa de 3 ani încoace să confecționez bijuterii e pasiunea mea și cred că degrabă nu mă las de ea.
Îmi place să creez ceva nou și ador faptul cînd văd că clientele mele sunt fericite cînd procură o bijuterie creată de mine. Întotdeauna depun suflet la ceea ce fac și mă strădui să le fac cît mai calitativ posibil . Să spun ceva despre mine - nuștiu , se zice ca uitîndu-te la lucrul pe care îl face o persoană poți afla persoana dată, îi poți afla caracterul și felul de a fi.  

Pasiunea de a crea bijuterii a venit spontan, cam prin 2012 și a apărut tendința de a purta bijuterii handmade, dar pe atunci încă nu erau atîtea fete pasionate de asta și din motivul că nu găseam ceva pe placul meu la noi, am început să-mi fac eu singură un accesoriu. Defapt primul colier l-am vazut în Italia cînd am plecat în vacanță acolo și m-a fraptat momentul. Cînd revenisem acasa îmi amintisem că mai am niște bijuterii uzate și am hotărît să le dau o nouă viață, după care rezultatul l-am postat pe profilul meu de pe o rețea de socializare. Am fost foarte uimită cînd am văzut că prietenii mei au început să aprecieze creația mea, și de atunci am început să fiu de neoprit!

Primele comenzi desigur că le-am făcut prietenelor mele și mamei, după care au apărut și persoane străine care voiau o bijuterie creată de mine, așa și am început să fiu cunoscută de mai multă lume.
Iar acum văd diferența din ceea ce făceam atunci și la moment. Îmi place mereu să progresez și să țin cointeresați clienții mei.! 











Asta e eroina istorioarei Fata Cu Mâini De Aur :


Mai multe creații de-ale ei le puteți vedea pe 
Hand Made Accessories MIRA BELLE pagina ei de facebook, tot acolo îi puteți scrie pentru eventuale comenzi..!





                                              Shine bright like a diamond !




Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS