Italy Rome. Ponte Garbatella-Ostiense!

miercuri, mai 02, 2018


Salutare dragii mei,
E o perioadă foarte fericită în viața mea, sunt alături de parinții mei și asta mă face să mă simt tare bucuroasă și împlinită.
Sunt într-o mini vacanță în Roma și mi-aș dori să împart cu voi destinatiile care le vizitez.

Azi, vă povestesc despre frumoasul pod din regiunea Garbatella.
E un arc reticular asimetric de țevi albe, întinse peste calea ferată, a revenit pentru a lega două cartiere istorice ale Romei împărțite de cei douăzeci de ani, Garbatella și Ostiense.



Noul pod dell'Ostiense, trece pe linia de metrou B și coaserea ultima parte a cartierului Roma-Ostia, până în prezent tăiat în două de calea ferată.


Dezvoltarea generală a arterei este de aproximativ 500 de metri, lungimea totală a cablului este de aproximativ 240 de metri din care circa 125 total suspendate. Podul este alcătuit din două căi separate, fiecare cu două benzi în fiecare direcție, și o cale de ciclism de-a lungul drumului.


Inspirația pentru lucrare este de origine spaniolă și a costat un total de 15 milioane 390 de mii de euro.









O compoziție arhitecturală foarte frumoasă!
Dacă sunteți în Roma, cred că merită să-l vizitați!

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS