Avène Very High Protection Spray

miercuri, mai 16, 2018



Deja suntem la sfârșitul lunii mai, iar sorele arde din ce în ce mai puternic. Ceea ce necesită o grijă aparte de pielea noastră și să o protejăm orcît de mult putem. 
Știm cu toții de riscurile expunerii preungite la soare și facem posibilul să le evităm.
Eu am descoperit un produs nou pentru mine de care sunt foarte mulțumită și vreau să mă împart cu voi!


Parafen, fără alcool și fără silicon, spray-ul SPF50 + de la Avene, este formulat pentru a ne proteja pielea, de la cei care pielea nu este prea sensibilă, dar are nevoie de un pic suplimentar de TLC cei cu piele hipersensibilă, ușoară sau echitabilă. Acoperind o protecție UV cu spectru larg, folosind ingrediente active exclusive ale Avene, acest spray SPF încântător de strălucitor oferă o protecție ridicată împotriva UVB, precum și o protecție scurtă și lungă împotriva razelor UVA.
 Există câteva ingrediente puternice în amestec, cu Pre-tocopheryl, un precursor al vitaminei E și un antioxidant foarte eficient și puternic, care lucrează fără efort pentru a ne proteja pielea delicată de radicalii liberi nocivi. Este, de asemenea, bogat în Avene Thermal Spring Water, care calmează și oferă proprietăți anti-iritante, toate în timp ce sunt rezistent la apă și nu oferă niciuna dintre aceste dungi albe nedorite! 
Aplicația este ușoară cu duza de pulverizare ușor de folosit și un masaj rapid în piele vă oferă o piele netedă, mată, care este foarte protejată și nu are o marcă albă în vedere! Mirosul este destul de subtil, asemănător cu cel al SPF-urilor obișnuite, dar cu o atingere florală pentru a face mult mai plăcut decât alte branduri pe care le-am încercat.
Un nou caps în rutina mea de îngrijire a corpului?
 Categoric.
 Cu frumoasele explozii de soare pe care le avem în Moldova în ultima vreme, SPF este o necesitate și nu-mi lipsesc niciodată SPF de dimineață. 
Dar protejarea pielii pe corpul nostru este la fel de importantă ca pielea de pe fața noastră. 
Cum am putut fi fără acest produs acum. 
Este convenabil, este simplu și totuși atât de eficient.


Un ten frumos este cel sănătos!
Toate bune !

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS