Aplicații de editat poze pe care trebuie să le ai !

joi, iunie 07, 2018


Suntem fermecate de pozele frumoase desprinse din povești, de chipurile si corpurile perfecte ale femeilor pe care le urmărim online și pe care multe dintre noi ajungem să le divinizăm.


Instagram-ul e locul în care găsim inspirație de cele mai multe ori.
Cel puțin eu asta fac pe instagram, urmăresc oameni a căror viața și activități mă inspiră.
Îmi place să urmăresc bloggerii din afară, în special pe cei de travel si fashion, pentru pozele cu vibe pozitiv.



Trăim în epoca tehnologiei, a online-ului, într-o lume “perfectă” dacă ne luam după tot ce vedem in Social Media. Și la sigur și voua ca și mine vă curg ochii după minunatele poze care nu te lasă să treci cu vederea !



Însă, pentru ca aceste poze să iasă așa cum iți dorești, trebuie să treacă prin multe aplicații.

Preferata mea !


VSCO, este una dintre cele mai vechi aplicații pe care le folosesc.
 Este singura aplicație pe care o folosesc la absolut toate pozele pe care le postez.


Face Tune, este iubirea mea!
Aplicația asta e genială
Vă las o diferență de poză mai jos !



Și chiar face minuni daca ai răbdare să te joci cu ea !

Instagram !!!

Și ultimul, dar nu cel din urma, Instagram!
Filtrele mele preferate din Instagram sunt #JUNO si #LUDWIG pe care le folosesc destul de des, însa le prefer la intensitate mica.





Multe dintre voi ma-ți întrebat de aplicațiile pe care le folosesc pentru editarea pozelor, așadar, sper să vă prindă bine! 
Dacă știți alte aplicații bune să-mi spuneți și mie!
Vă pup cu drag !

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS