Sports Gift For You

luni, aprilie 30, 2018



Dorința ta de a te schimba trebuie să fie mai mare decât dorința de a rămâne la fel.
Sportul face parte din viața mea ceva timp și am o mare placere de fiecare dată cind îl practic.
Ma ajutat să-mi dau seama că schimbările mici pot face diferențe mari și că viața începe în afara zonei tale de confort.
Crede în tine și atunci cînd nimeni alt cineva nu crede, întreabă-te dacă ceea ce faci astăzi te duce mai aproape de ceea ce vrei să fii miine.
Un scop fără un plan rămâne doar o dorință.


Azi dragii mei cititori vreau să vă motivez și după cum am promis în postarea anterioară Echipamentul perfect pentru antrenament dăm start unui concurs.

 Această geantă sportivă poate fi a ta urmând cîțiva pași foarte simpli!



Condițiile le găsiți pe paginile mele de socializare:
 Facebook cât și Instagram.




Vă doresc succes și pe curând!

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS