Sportul... Echipamentul Perfect Pentru Antrenamente !

vineri, martie 16, 2018


Când vorbim despre sport, imediat ne vin în minte cât de multe beneficii există la acest capitol.
De vreo trei luni m-am apucat (din nou) de sală.
Pe lângă faptul că încerc să am o alimentație mai sănătoasă, între mese introduc cît mai multe fructe ceea ce are un rol la fel de important. Îmi doresc să adun cîteva kg în plus de un an încoace.
Mai exact, vreau să adaug 4 kilograme și să ajung la cele 52 pe care le aveam acum 3-4 ani și mă simțeam foarte bine.

Tot ce îmi trebuie e să am multă ambiție pentru a obține rezultatele pe care mi le doresc.

De-a lungul timpului am realizat faptul ca exista cațiva factori importanți care mă ajută să imi păstrez motivația. Primul și cel mai important este acela de a avea un antrenor personal care să mă disciplineze si să mă ambiționeze. Al doilea factor care mă influențează destul de tare, este o parteneră de antrenament.
Iar ultimul, dar nu cel din urmă, este echipamentul sportiv.


Pentru mine contează foarte mult hainele pe care le port atunci când fac sport. Știu că la sala nu mergem pentru modă, dar cred că, fiecare dintre noi se simte mai motivat cu mai multă incredere atunci când poartă un echipament sportiv frumos și comod.









Nu e mai puțin importantă o geanta de sport. Ceea la ce eu am uitat să fac poza, dar cît de curind corectez situația)) ... 
Mare, încăpătoare și nu în ultimul rînd frumoasă.
Și promit foarte curând să fac un concurs pentru iubitorii de sport o geantă foarte faină.
Mega încapatoare, foarte bine compartimentată și poate fi a voastră!
Așa că fiți pe fir și pe curînd !

Get Widget

2 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS