Ochii ei sunt viorele, Floare De Nu Mă Uita, Primăvara-i mai senină, Când zâmbeste mama mea.

joi, martie 29, 2018


Nimic nu se compară cu starea pe care o am atunci când sunt alături de mama!
Este probabil cel mai frumos și sfînt cuvânt de pe pământ.
Mama mea, este cel mai bun și mai puternic om pe care îl cunosc.
Astăzi este ziua ei!
Puterea și sprijinul meu în tot ceea ce îmi doresc și ceea ce fac!
Mereu cînd cad mîna ei, e prima care mă ridică!
Mereu cînd pling, mîna ei e prima care îmi șterge lacrima!
Te iubesc la infinit mama mea scumpă și sfîntă.
Ești eroina și exemplul meu, să te păzească Dumnezeu!
La mulți ani fericiți, îți doresc să fii sănătoasă asta e cel mai important pentru mine !


Îngerii mei păzitori !

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS