Dominic’s Birthday Party: Organising & Decorating

marți, martie 20, 2018



Am primit foarte multe întrebări referitor aniversării lui Dominic.
Așa că, o să vă povestesc în postarea de azi totul despre cum am organizat petrecerea lui.
Decorațiuni, rochie.dulciuri și multe altele, răspunsurile le găsiți mai jos!

Din start știam că îmi doresc o petrecere veselă, colorată cu distracții pentru copii.
În primul rînd am bronat locația după care a urmat și celelalte lucruri.


Am optat pentru un decor colorat, cu dulciuri gigantice.
Pentru că Dominic încă e mic și nu are personaje preferate, înafară de desenul animat Mașa și Ursul, care au parte și ei din sărbătoare noastră mai tîrziu, am ales ceva pentru ca să fie pe plac tuturor copiilor și celor mari din fericirea mea le-a plăcut !
Decorul este Demark atelier și îi puteți găsi AICI!
Eu am mai completat dulciurile cu balonașe cu heliu și simple pentru a arăta mai bogat !




Rochița Pupi sweet dress pagina lor o găsiți AICI!



Toate momentele au fost prinse de catre fotograful Igor Mihalcenco.
Îl puteți găsi făcând clic pe numele lui sau Aici! Art Inside You !



Video: Nicolae Movilă faceți clic AICI!







Clovnii Animatori sunt actori ptofesioniști de teatru.
Foarte talentați, veseli, artistici...
Au distrat copii așa cum au știut ei mai bine. Jocuri distractive, dansuri, baloane gigantice, face art și multe altele !


Minnie and Mickey Mouse a fost surpriza din partea buneilor așa că nu știm cine și de unde sunt !
(Au hotărît să rămînă surpriză)
Mulțumim mult, a-ți fost minunați !




Locație: Restaurant Versailles faceți clic pentru a vedea pagina sălii AICI!




Tort: Dulcinella!

Se pare că cam asta a fost și nu am scăpat nimic !
Vă doresc o zi bună !
Și mulțumesc pentru mulțimea de mesaje frumoase !

Get Widget

2 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS