Clinique Product

miercuri, septembrie 23, 2015


Deja de un an folosesc o serie de produse care mi-au schibat tenul si vreau să-mi împart experiența cu voi.    

Deși tenul meu este normal , vara devine gras , care ne creează probleme de piele ca acneea. Eu o tratez cu ajutorul unor produse de la Clinique care sunt foarte mulțumită ! Ele sint unele din cele mai bune produse pentru diferite tipuri de piele problematice.
 Cele 3 produse de care am rămas satisfăcută sint :
  
     
1. 
 Săpun pentru curățare tenului cu probleme 


    2. Loțiune Exfoliere Clarifying Lotion 2 

   3. Loțiune Hidratantă



 Sfatul meu e să optăm pentru produsele de calitate pentru că noi merităm tot ce e mai bun !!!
P.S Impărtașește si tu experiența ta mai jos în comentarii. Vă mulțumesc.

Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS