Mom Jeans

marți, octombrie 09, 2018


Salut prieteni!
Cum a început săptămâna dvs.?
Noi mai profităm de timpul cald și respirăm aerul de toamna cu miros de frunză uscată !
Blugi, adidași și geacă denim, sunt absolut ceea ce aș putea purta pentru plimbări lungi cu băiatul meu.


Ador trendu ăsta al anilor 90′. Și noua mea pereche de mom jeans.
Îmi plac la nebunie cum arată, extrem de comozi și-mi par super cool atunci când sunt purtați corect. 


Eu recunosc faptul că aceasta este o modalitate SOS de zi cu zi, să o numim un stil mai băiețos în schimb este atât de confortabil și tot odată stilat așa că, se merită !




Bucurați-vă de restul săptămânii !
 Pentru mai multe actualizări, urmați-mă pe pagina Instagram & Facebook



Was wearing :
Jacket - Massimo Dutti
T shirt - Twinset
Jeans – Levis
Shoes – Converse All Star
Sunglasses – Ray Ban
Earring - Swarovski
Scarf -dolce&gabbana 

Get Widget

2 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS