Mai mult decât o bijuterie Sofia Jewellery

joi, octombrie 04, 2018


Să porți o brățară Sofia Jewellery e ceva cu totul deosebit.
Cel puțin așa mă simt eu de fiecare dată când port aceste creații minunate.
Prima brățată a fost cadou pentru mama mea, o amintire care nu își pierde strălucirea, un talisman care o însoțește mereu și îi amintește de mine!

De atunci ațișoarele roșii și brățările personalizate nu dispar din familia noastră și e mereu pe primul loc în gindul meu atunci când îmi doresc să dăruesc ceva simbolic și să fac pe cineva fericit!


Cînd alegi o bijuterie pentru cineva drag, îți dorești să surprinzi, să emoționezi și să primești, în schimb, imaginea unui zâmbet, o îmbrățișare și se pare că mi-a reușit!


Cîteva din bombonele le puteți admira mai jos sau accesați pagina Sofia Jewellery









Dragostea de frumuseţe este Gust. Crearea de frumuseţe este Arta” – Ralph Waldo Emerson


Get Widget

0 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS