Family

miercuri, decembrie 06, 2017



În această lume plină de greutăți, familia este sprijnul meu. Este cea care prin înțelegere, iubire, încredere și respect reciproc reușesc să le depașesc pe toate, îmi dă putere să merg mai departe, să visez, să cred, să pot. Cel mai important din lume pentru care viața capăta sens. Acel sentiment minunat care nu poate fi definit prin cuvinte. Mulțumesc nemărginit părinților care m-au învățat să-mi iubesc și prețuesc familia. Mulțumesc soțului meu care îmi da aripi să zbor chiar pe timp de ploaie și îi mulțumesc copilului meu care îmi face viața mai frumoasă în fiecare zi !
Iubiții și prețuiții pe cei care sînt aproape și în zilele furtunoase !

Foto by : Tatiana Topala Îți mulțumesc pentru minunatele poze !













Get Widget

6 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS