Dominic Party

marți, decembrie 12, 2017



             
Pe data de 29 August 2017 am sărbatorit cumătria băiețelului nostru Dominic.

Și pentru că e prima lui petrecere am sărbătorito cu cei mai apropiați oameni pentru el și noi. Am ales Restaurantul Versailles din orașul Orhei unde locuim. Foarte frumos ca locație și mîncarea este absolut delicioasă si nemaipomenită.


Pentru a crea o atmosferă de sărbătoare am optat pentru un decor fin din baloane albe si steluțe arginții, ceva pur ca pentru petrecerea unui copilaș de cinci luni și cred că nu am dat greș. A fost minunat.

Sărbătoarea a facut-o mai colorată cadoul buneilor, animatorii Minny și Miky Mous a fost fericirea copiilor care s-au pozat, dansat și jucat cu ei !

A ieșit tot exact cum mi-am imaginat și sper ca și pentu invitații noștri a fost o petrecere frumoasă. Cîteva poze de la sărbătoarea noastă cu oameni dragi, iubire si emoții pozitive le găsiți mai jos !





















Get Widget

4 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS