Wedding

miercuri, noiembrie 22, 2017



Acum un an am spus "Da" unei noi vieți. O viață frumoasă și plină de iubire. Înca nu știu cum să-i mulțumesc soțului meu pentru tot ce face pentru mine, pentru noi, pentru fieare zi, pentru fiecare zîmbet și lacrimă trăită împreună. Nu mă satur să privesc pozele mire și mireasă, ai fost atît de frumos, a fost sărbătoarea nostra și a fost primul cel mai important eveniment al nostru.

Cununia și înregistrarea căsătoriei a avut loc cu o săptămînă înaintea nunții, să nu fie prea obositor pentru noi și invitați. Următoarea Duminica am sărbătorit nunta, tare emoționați. Toți au fost atît de frumoși și veseli și a ieșit tot exact cum ne-am dorit.. Aș putea să vorbesc și să vorbesc la tema asta, dar va las să vizualizați cîteva poze și să imi spuneți voi părerea !

Cununia civilă !









 Înregistrarea căsătoriei !




Ziua nunții !

















Cam asta este povestea nunții noastre !
Vă mulțumesc pentru atenție !

Get Widget

9 коммент.

  1. O nunta de vis tot fin si rafinat, dar tu Liusia erai cea mai frumoasa❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoshi sinteti.Multi ani fericiti impreuna va doresc❤

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteți o pereche frumoasă 💑 casă de piatră și copii frumoși 😘 👶 👶 ❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Focul iubirii să rămână mereu aprins, iar fericirea de pe chipuri să nu dispară niciodată.

    RăspundețiȘtergere
  5. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS