One day in Paris

luni, noiembrie 27, 2017



Deși într-o singură zi nu reușești prea multe, mai ales cînd vine vorba despre vizita unui oraș așa mare ca Parisul. Am ales să merg într-o singură destinație și anume vestitul Tour Eiffel.
Da , am vizitat și eu Turnul Eiffel , celebra structură de metal, simbol al Parisului și cea mai mare atracție turistică a capitalei Franței.
O priveliște foarte frumoasă și posibilitatea de a vedea tot orașul de la înălțime.
Turnul are trei nivele și am avut curajul să mă ridic pînă sus cu toate că aveam un pic de frică )).
Am făcut poze, am admirat frumoasa priveliște și am servit și un pahar de șampanie..
Călătoria a continuat cu o mică croazieră, cu așa zisele "autobuze" de apă, care te primblă pe Sena, de la Turnul Eiffel la Note Dame, Hotel de Ville , Louvre și Champs-Elysees. Mai toate obiectivele istorice importante din Paris, sunt accesibile cu ajutorul acestei "croaziere"
Parisul iși merită laudele, arhitectuta și străzile enorme trezește dorința de a reveni iar și iar !
Vă doresc o zi frumoasă în continuare !












Get Widget

3 коммент.

  1. Liusia esti foarte frumoasa, gingasa iti diresc pe viitor mult mai multe vacanze de vis si realizari frumoase ❤️😇

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti cea mai dulce din Univers!!!! Te iubesc😍

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS