Cup of tea...

duminică, februarie 18, 2018



În zilele cu mai puțin soare este mereu binevenită o ceașca mare cu ceai bun și cald. Și pentru că așa vreme trezește nostalgie, ne-ar fi util să ne facem nevazuți, să fim noi singuri cu sufletul și mintea noastră. Să ne eliberăm de stresul cotidian, responsabilitați și probleme.
Pentru mine este simplu să intru în lumea mea, în locul meu și imaginația mea, unde este doar zîmbet, flori, dimineți însorite, înconjurată de familie și cer senin.
Astfel îmi iau o cană de ceai aburindă, și continui să visez.
Ultimul timp am o mare dragoste de ceai.
Am citit destul de mult despre el și a-și vrea să împart cîte ceva cu voi!

Știai că un simplu ceai poate provoca insomnii sau palpitații?
Îți poate face rău dacă nu este preparat corect sau dacă îl beai în exces.
Ceaiul este una dintre cele mai sănătoase băuturi pe care le poţi consuma. Acesta are efecte benefice în tratarea mai multor boli ca și diabetul, dar şi în reducerea riscurilor de a suferi un accident cerebral vascular sau un infarct.
Dincolo de efectele favorabile asupra sănătății, trebuie să știi că majoritatea ceaiurilor pot face rău sănătății tale.
O atenție specială trebuie să acorde pacienții care fac tratamente sau iau anumite medicamente.
Medicii spun că nu trebuie să bei mai mult de 3 sau 4 căni de ceai de plante. De asemenea, nu trebuie să-l bei după ce a stat în ibric peste noapte, riscul să dezvolte bacterii este ridicat.
Deşi ceaiul verde a fost asociat cu efecte benefice asupra organismului, acesta poate avea și efecte nocive. Ceaiul verde pare să reducă densitatea minerală osoasă, de asemenea, ceaiul verde în exces irită stomacul.
O cană de ceai verde conține 40 mg de cofeină, deci dacă bei mai mult de 2 căni/zi poți avea: insomnie, agitație, nervozitate sau chiar tremurul mâinilor.
Gravidele și mamele care alaptează au și ele interdicție de a consuma ceai verde.
                                                                                      (Informată dintr-un jurnal de sănătate !)
Dar tu, ce fel de ceai beai?






Get Widget

2 коммент.

  1. Multumesc Liusia, am avut informatii folositoare,eu iubesc foarte mult toate ciaiurile 😇💋❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😘😘😘😘😘😘😘
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Ștergere

Popular Posts

Like us on Facebook

POPULAR POSTS